Naar welke landen verzendt XLASH?

XLASH Cosmetics verzendt wereldwijd met uitzondering van landen waarmee we een exclusieve samenwerking hebben. Als je jouw locatie niet kunt kiezen, neem dan contact op met [email protected] en dan helpen we je verder.

Hoelang duurt de verzending?

Het verwerken van je bestelling duurt 1 tot 2 werkdagen. Daarna neemt een van onze bezorgdiensten het over, zoals PostNL, DHL of UPS. Je ontvangt een verzendbericht met een trackingnummer zodra je pakket verstuurd is.

Hoe weet ik of mijn pakket afgeleverd is?

Zodra je verzending klaar is om opgehaald te worden, ontvang je een bevestiging per e-mail.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat zou er aan de hand kunnen zijn?

Geen zorgen, volg je bestelling met DEZE LINK. Als je de locatie van je pakket niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via [email protected] en dan helpen we je verder.

Wat zijn de verzendkosten bij XLASH?

Xlash biedt je gratis wereldwijde verzending aan.

Wat moet ik doen als ik mijn product wil retourneren?

Als je jouw product wilt retourneren, neem dan contact met ons op via [email protected]

Moet ik importbelasting betalen?

Voor klanten in de EU:
Als je in de EU woont, kun je je bestelling plaatsen op de EU-website om te voorkomen dat je douanekosten betaalt. De bestellingen die op de EU-website gedaan worden, worden vanuit Europa verstuurd.
Klanten zijn zelf verantwoordelijk voor eventuele douanekosten/belasting als ze een bestelling geplaatst hebben op onze internationale website, die verstuurd moet worden naar een land binnen de EU.
Als je buiten de EU of de VS woont, ben je zelf verantwoordelijk voor de import.
Neem voordat je je bestelling plaatst contact op met de lokale douaneambtenaar om uit te zoeken hoe hoog deze kosten exact zullen zijn, wij nemen deze kosten namelijk niet voor onze rekening.

Voor express-verzending:
Douanekosten/belasting kunnen voor elk land gelden en je bent zelf verantwoordelijk om vooraf de regelgeving te controleren die van toepassing is op jouw situatie. Indien je weigert deze kosten te betalen, zullen we de extra kosten die gemaakt moeten worden niet vergoeden, ook niet als je het product uiteindelijk niet ontvangt.

Waarom wordt mijn postcode niet goedgekeurd?

Je kunt een foutmelding ontvangen na het invullen van je postcode, dit kan verschillende redenen hebben. Dit is om te zorgen dat de pakketten correct en op tijd geleverd kunnen worden, zonder problemen met het adres.

Zorg er alsjeblieft voor dat de postcode overeenkomt met je woonplaats en provincie.

De postcode moet ook in het juiste formaat staan, zonder symbolen.

Kunnen het leveringsland en het factureringsland verschillen?

Ja, als je met een credit-/debitcard betaalt.

Kan ik Xlash gebruiken als ik een gevoelige huid heb?

De veiligheid van Xlash is door middel van verschillende studies, uitgevoerd door onafhankelijke onderzoekslaboratoria, aangetoond. Onderzoek bij volwassenen toonde aan dat het gebruik van Xlash, bij blootstelling aan de huid en ogen, veilig is. Zoals altijd raden we aan om 48 uur voor gebruik een patchtest te doen achter je oor of op je pols.

Werkt het product?

XLASH maakt je wimpers zowel langer als sterker. Maar je moet geduld hebben en het product de tijd geven om je wimpergroei te bevorderen. Binnen 4 weken zul je zien dat je wimpers zijn gegroeid, maar we raden je aan het product langer te gebruiken om écht geweldige resultaten te zien.

Hoe kan ik meer informatie over een product vinden?

Als je meer over ons en onze producten wilt weten, neem dan contact met ons op via c[email protected] of bezoek onze productpagina’s voor meer informatie.

Kan mijn product smelten/indrogen/bevriezen/over datum gaan etc.?

Xlash is nadat je de verzegeling van het product geopend hebt 6 maanden houdbaar en 3 jaar als je het product nog niet geopend hebt.

We raden je aan het product op een koele en droge plaats te bewaren, bijvoorbeeld in je koelkast.

Zijn Xlash-producten cruelty-free?

Ja, onze producten zijn NIET op dieren getest.

Zijn de Xlash-producten veganistisch?

Xlash is 99,8% veganistisch. De formule bevat een lactose-enzym om alle pH-waarden te stabiliseren.

Voor welke huidtypen zijn Xlash-producten geschikt?

Xlash is geschikt voor alle huidtypen, maar we raden je altijd aan om 48 uur voor gebruik het product op een klein stukje huid te testen.

Breng gewoon een dun laagje serum aan op je onderarm en kijk hoe je huid reageert. Als er geen reactie optreedt, kun je het product gebruiken!

Waar worden jullie producten geproduceerd?

Onze producten worden geproduceerd in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Zuid-Korea (gelpads).

Hoe lang zijn de producten van Xlash houdbaar?

De producten van Xlash zijn 6-8 maanden na het openen van de verzegeling van het product houdbaar. Als de producten ongeopend blijven, zijn ze 3 jaar houdbaar.

Hoe bewaar ik mijn Xlash-producten het best?

We raden je aan de producten op een koele en droge plaats te bewaren, bijvoorbeeld in je koelkast.

Kan ik het Xlash Eyelash Serum gebruiken als ik wimperextensions heb?

Ja, Xlash bevat geen olie, dus het is veilig om te gebruiken op wimperextensions.

Mijn huid voelt geïrriteerd aan nadat ik Xlash gebruikt heb.

Maak je geen zorgen, niets in de Xlash-formule is gevaarlijk voor je ogen en alle huidtypen reageren anders. Waarschijnlijk heb je gewoon een reactie gekregen van een van onze vitamine-extracten. We raden je aan het product na een reactie niet langer te gebruiken. Je kunt het gemakkelijk afspoelen met water omdat het op waterbasis is. Neem alsjeblieft contact met ons op via [email protected] en dan helpen we je verder.

Wat is jullie beleid omtrent retouren & terugbetalingen?

Met duizenden klanten per week is het ons doel om iedereen tevreden te houden. Als je, tegen alle verwachtingen in, niet tevreden bent met een van de producten die je bij Xlash.nl hebt besteld, ontvang je het geld terug. We raden je wel aan om Xlash of Xbrow minimaal 4-6 weken te gebruiken voor een goed resultaat. Als je niet tevreden bent over een van onze producten, mail je bestelnummer dan naar [email protected]

Vergoeden jullie de verzendkosten als ik iets retourneer?

Nee, dat doen we niet. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice voor meer informatie over hoe je een product kunt retourneren: [email protected]

De terugbetaling die ik heb ontvangen klopt niet. Wat moet ik doen?

Neem alsjeblieft contact met ons op via [email protected] en dan helpen we je dit uit te zoeken.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Nadat je jouw bestelling hebt geannuleerd en je de producten hebt geretourneerd, wordt elk bedrag dat door ons van jouw credit-/debitcard is afgeschreven, volledig terugbetaald. We zullen je binnen een redelijke termijn per e-mail op de hoogte stellen van je terugbetaling. In de meeste gevallen betalen we het geld dat we van je hebben ontvangen terug via dezelfde manier die je hebt gebruikt om je bestelling te betalen. Producten die als cadeau zijn gekocht kunnen alleen terugbetaald worden op de credit-/debitcard van de persoon die de bestelling heeft geplaatst. We zullen de verschuldigde terugbetaling zo snel mogelijk verwerken en in ieder geval binnen 30 dagen nadat je jouw bestelling hebt geannuleerd.

Ik heb een allergische reactie gekregen. Heb ik recht op een terugbetaling?

Ja, natuurlijk. Neem gewoon contact met ons op via [email protected] en dan helpen we je verder.

Hoe lang duurt het om een retourzending te verwerken?

Vanaf het moment dat je ons hebt gemaild, duurt het ongeveer 1-2 weken, afhankelijk van hoe lang het duurt voor je retourzending bij ons aankomt.

Wat moet ik doen als ik het verkeerde product heb ontvangen?

Als een product dat je koopt beschadigd, defect of onjuist is, kunnen wij je na aflevering een omruiling of terugbetaling aanbieden, in overeenstemming met jouw wettelijke rechten. Als je denkt dat een product defect is, moet je het product naar ons terugsturen volgens de retourprocedure. Je moet ons binnen 7 dagen vanaf de dag van bezorging op de hoogte stellen en contact met ons opnemen. Als je vragen hebt over retourzendingen, neem dan contact met ons op per e-mail: [email protected]

Ik krijg een foutmelding bij de kassa, wat moet ik doen?

Afhankelijk van de foutmelding die je krijgt, kun je één van de volgende stappen proberen:

  • Probeer het in een andere browser

  • Wis je cachegeheugen en cookies

  • Controleer je bankrekening

  • Probeer het later opnieuw

  • Neem contact met ons op via [email protected]

Wanneer wordt het bedrag van mijn creditcard afgeschreven?

Je transactie wordt binnen 24 uur na het afrekenen afgehandeld.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Op Xlash.nl kun je betalen met Klarna of Credit-/Debitcard (VISA, MasterCard, American Express, Maestro en Visa Electron).

Met deze opties kun je kiezen of je nu, later of in delen wilt betalen.

We aanvaarden betalingen in de volgende valuta; GBP, USD, EURO en SEK.

Wat is Klarna?
Klarna is een Zweedse betaaldienstverlener die de eindverantwoordelijkheid van je betaling voor zijn rekening neemt. Klarna biedt Smoooth betalingen aan meer dan 70.000 webwinkels aan. Meer dan 60 miljoen klanten wereldwijd geven Klarna het vertrouwen om hun betalingen veilig te verwerken.

Wat kan ik doen als mijn betaling wordt geweigerd?

Alle credit/debitkaarthouders kunnen onderworpen worden aan validatiecontroles en autorisatie door de kaartuitgever. Indien de uitgever van jouw kaart de betaling weigert te autoriseren, dan zullen wij je bestelling niet accepteren en zijn wij niet aansprakelijk voor enige vertraging of het niet afleveren en zijn we niet verplicht jou op de hoogte te stellen van de reden van de weigering.

Kan ik mijn factuurgegevens wijzigen?

Ja, als je contact met ons opneemt voordat wij je bestelling afhandelen en versturen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Heb ik mijn bestelling succesvol geplaatst?

Heb je geen bevestigingsmail ontvangen, neem dan contact met ons op zodat we je kunnen helpen.

E-mail: [email protected]

Het bedrag werd twee keer in rekening gebracht, wat moet ik doen?

Neem contact met ons op via [email protected] en vermeld je betalingsgegevens zodat we je verder kunnen helpen.

Ik krijg een foutmelding bij de kassa, wat moet ik doen?

Afhankelijk van de foutmelding die je krijgt, kun je één van de volgende stappen proberen:

  • Probeer het in een andere browser

  • Wis je cachegeheugen en cookies

  • Controleer je bankrekening

  • Probeer het later opnieuw

  • Neem contact met ons op via [email protected]

Ik ondervind problemen met mijn betaling, wat moet ik doen?

We kunnen je bestelling niet afronden zolang de betaling niet rond is. Je kunt betalen met de meeste grote credit- of debitcards door de relevante gegevens in te vullen op de “Besteloverzicht” pagina.

Iemand heeft mijn creditcard gestolen en heeft een aankoop gedaan op jullie site, wat moet ik doen?

Maak je geen zorgen. Neem contact met ons op via [email protected] en we helpen je verder.

Hoe zorgen jullie ervoor dat mijn persoonsgegevens worden beschermd?

Omdat we geen credit/debitcardgegevens opslaan.

Wat is het Xlash Wimperserum?

Het Xlash Wimperserum is een tijdloos product met natuurlijke resultaten.

Het is ontwikkeld voor de moderne vrouw die op zoek is naar producten die resultaat opleveren en die werken. Onze schoonheidsproducten zijn geïnspireerd door het accentueren van het natuurlijke schoonheidsideaal van vrouwen over de hele wereld.

Combineer succesvolle wetenschap met effectieve natuurlijke elementen

Xlash Cosmetics werd opgericht met als doel om een effectief en betaalbaar serum te creëren dat met veilige ingrediënten, waarvan de effecten wetenschappelijk bewezen zijn, de groei van de wimpers en wenkbrauwen stimuleert.

Er was behoefte aan een goed alternatief voor dure wimperextensions die de wimpers beschadigen. Door onze globale en wetenschappelijke aanpak, begonnen wij dankzij ons wimperserum Xlash aan een revolutionair traject met gezonde wimpers als doel.

Xlash is een natuurlijk wimperserum met wetenschappelijk bewezen effecten.

Hoe breng ik het Xlash Wimperserum aan? (GEBRUIKSAANWIJZING)

Breng elke avond, een uur voordat je naar bed gaat, een dun laagje Xlash Wimperserum aan op de wimperrand, zoals je ook je eyeliner aanbrengt.

Zal Xlash mijn wimpers meer doen krullen?

Xlash versterkt je wimpers en maakt ze voller en langer, maar we kunnen je niet beloven dat ze zullen gaan krullen. Wil je gekrulde wimpers, dan raden we je aan om onze eigen Xlash Wimperkruller te testen.

Hoelang moet ik het Xlash Wimperserum gebruiken?

Binnen 4 weken zal je zien dat je wimpers langer zijn geworden, maar als je op zoek bent naar een verbluffend resultaat, dan raden we je aan om het product ongeveer 6 weken te gebruiken.

Hoelang blijft het resultaat zichtbaar?

Wanneer je Xlash 6 weken lang hebt gebruikt en het gewenste resultaat hebt bereikt, kun je het product 2 tot 3 keer per week gebruiken om het resultaat te behouden.

Kan ik make-up dragen terwijl ik Xlash gebruik?

Ja, laat het product drogen voor je jouw make-up aanbrengt.
We raden je aan om het product aan te brengen voor je ‘s avonds naar bed gaat, zodat het ‘s nachts de kans krijgt om in te werken.

Kan ik Xlash gebruiken als ik wimperextensions heb?

Ja, Xlash bevat geen olie, dus het is veilig om te gebruiken op wimperextensions.

Kunnen mannen ook het Xlash Wimperserum gebruiken?

Ja, Xlash is een uniseks-serum.

Mogen kinderen het Xlash Wimperserum gebruiken?

Nee, we raden kinderen niet aan om Xlash te gebruiken.

Kan ik Xlash gebruiken als ik een gevoelige huid heb?

De veiligheid van Xlash is door middel van verschillende studies, uitgevoerd door onafhankelijke onderzoekslaboratoria, aangetoond. Onderzoek bij volwassenen toonde aan dat het gebruik van Xlash, bij blootstelling aan de huid en ogen, veilig is. Zoals altijd raden we aan om 48 uur voor gebruik een patchtest te doen achter je oor of op je pols.

Welke ingrediënten bevat Xlash?

Actieve ingrediënten:

Biotine – of vitamine B7 – bevordert een gezonde haargroei, versterkt en verbetert de conditie van droge of broze wimpers.

Rozewortel – krachtige botanische extract Rozewortel heeft natuurlijke eigenschappen die de haarzakjes stimuleren en de groei bevorderen.

Myristoyl pentapeptide-17 – het is klinisch bewezen dat Myristoyl-pentapeptide-17 de keratineproductie stimuleert en de dikte, het volume en de lengte van de wimpers verbetert.

Volledige lijst:

AQUA, GLYCERINE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, ALCOHOL DENAT, SODIUM CHLORIDE, PANTHENOL, CAPRYLHYDROXAMIC ACID, DIPOTASSIUM PHOSPHATE, INOSITOL, PANTHENYL ETHYL ETHER, METHYLPROPANEDIOL, SODIUM HYALURONATE, CAPRYLYL GLYCOL, 1,2-HEXANEDIOL, POTASSIUM PHOSPHATE, LACTOSE, LACTIS PROTEINUM, ACETYL METHIONINE, ACETYL CYSTEINE, SODIUM CITRATE, BIOTINE, BENZOIC ACID, SODIUM BENZOATE, MYRISTOYL HEXAPEPTIDE-5, MYRISTOYLPENTAPEPTIDE-17, POLYSORBATE 20, PORTULACA OLERACEA EXTRACT, ROZEWORTELEXTRACT

Bevat het Xlash Wimperserum hormonen?

Nee, het bevat geen hormonen.

Hoelang gaat een Xlash verpakking van 3ml mee?

Een tube Xlash van 3ml gaat ongeveer 2 tot 3 maanden mee. Xlash PRO 6ml gaat ongeveer 5 tot 6 maanden mee.

Kan ik Xlash twee keer per dag gebruiken om een beter/sneller resultaat te krijgen?

Nee, om vollere en mooiere wimpers te krijgen moet je Xlash één keer per dag gebruiken. Meer dan één keer per dag is niet nodig en we raden het niet aan.

Wat gebeurt er als ik één dag vergeet om Xlash aan te brengen?

Als je vergeet om Xlash ‘s avonds aan te brengen of je slaat het een keertje over, gebruik het dan gewoon weer de volgende avond. Het product op regelmatige basis gebruiken is de sleutel tot een snel en langdurig resultaat.

Hoe werkt Xlash?

Xlash geeft je wimpers zowel lengte als stevigheid. Maar je moet geduld hebben en het product de tijd geven om de groei van je wimpers te beïnvloeden.

Wanneer zie ik de resultaten van het gebruik van Xlash?

Binnen 4 weken zal je zien dat je wimpers langer geworden zijn, maar voor een echt verbluffend resultaat raden we aan om het product langer te gebruiken.

Mag ik Xlash producten gebruiken als ik zwanger ben of borstvoeding geef?

De veiligheid van Xlash is door middel van verschillende studies, uitgevoerd door onafhankelijke onderzoekslaboratoria, aangetoond. Onderzoek bij volwassenen toonde aan dat het gebruik van Xlash bij blootstelling aan de huid en ogen veilig is.

Er zijn echter voor geen enkel wimperserum dat op de markt verkrijgbaar is onderzoeken uitgevoerd bij zwangere vrouwen of vrouwen die borstvoeding geven. Daarom hebben we geen enkele wetenschappelijke reden om aan te nemen dat Xlash een veiligheidsrisico vormt voor vrouwen die zwanger zijn of borstvoeding geven. We hebben zwangere klanten gehad die onze producten zonder problemen hebben gebruikt. Wij adviseren echter, dat als je zwanger bent of borstvoeding geeft, je eerst je arts of verloskundige raadpleegt voor je het Xlash Wimperserum gebruikt.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je besluit om een bestelling te annuleren nadat wij de producten hebben verzonden, ben je verplicht deze op eigen risico aan ons te retourneren. Al deze producten dien je binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.
Totdat je de producten retourneert houd je ze in je bezit en zorg je er redelijkerwijs voor. Je dient de producten ongebruikt (je mag ze natuurlijk wel even bekijken), in dezelfde staat waarin je ze ontvangen hebt en in de originele verpakking te retourneren, zoals in ons retourbeleid wordt beschreven.

Nadat je je bestelling hebt geannuleerd en de producten hebt geretourneerd, krijg je het volledige aankoopbedrag terug. We brengen je binnen een redelijke termijn via e-mail op de hoogte van je terugbetaling. Voor de terugbetaling gebruiken we in de meeste gevallen dezelfde methode die jij gebruikte om je aankoop te betalen. Een terugbetaling van producten die als cadeau gekocht zijn, kan enkel naar de credit/debitcard van de persoon die de bestelling plaatste. We zullen de terugbetaling zo snel mogelijk verwerken, en in elk geval binnen 30 dagen nadat je je bestelling hebt geannuleerd.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als er iets mis is met je bestelling, kun je het beste zo snel mogelijk contact met ons opnemen via [email protected]. zodat we je kunnen helpen je bestelling aan te passen.

Ik heb mijn bestelbevestiging niet ontvangen, wat moet ik doen?

Heb je geen bestelbevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op via [email protected]

Meestal is dit omdat je betaalmethode werd geweigerd of omdat je e-mail adres onjuist was.

Welke andere websites zijn geautoriseerde Xlash-verkopers?

De producten van Xlash Cosmetics worden via verschillende webwinkels verkocht en deze lijst wordt voortdurend bijgewerkt. Twijfel je over een webwinkel, neem dan contact met ons op. Ons e-mailadres: [email protected]

Kan ik bij het afrekenen meerdere promotiecodes gebruiken?

Nee, dat kan niet. Xlash.nl accepteert slechts één promotiecode per bestelling.

Hoe kan ik een XLASH wholesaler worden?

We willen graag meer weten over je werk en wat je precies doet. Stuur

ons je bedrijfsinformatie, de gevraagde hoeveelheden, je locatie en de grootte

van je winkel. Dat maakt het eenvoudiger voor ons om je de service te bieden die je nodig hebt.

Gelieve onderstaand formulier in te vullen.

Waar kan ik de XLASH distributieprijzen vinden?

Wil je meer weten, stuur dan een e-mail naar [email protected]

Neem contact met ons op

E-mail:

Nummer

Adres: