Gratis verzending binnen heel Nederland

ALGEMENE VOORWAARDEN

1. Privacybeleid

1.1 We bewaren geen creditcarddetails en we delen geen klantgegevens met derden.

2. Leveringsbeleid

2.1 Xlash.nl biedt gratis verzending aan op alle bestellingen die op deze website geplaatst worden.

2.1 Ons beleid is om te proberen om alle bestellingen binnen 3 werkdagen te verzenden en de levertijd bedraagt normaal 1-3 werkdagen binnen Nederland. Dit moet echter als indicatief tijdsframe worden beschouwd, aangezien er vertragingen kunnen optreden bij de koerier.

2.2 We maken gebruik van PostNL of DHL voor alle bestellingen binnen Nederland.

2.3 Voor internationale leveringen werken we met verschillende transportbedrijven en we verzenden vanuit een magazijn bij jou in de buurt om de beste en snelst mogelijke levertijd te kunnen bieden. Er zijn geen garanties voor de levertijden voor interationale leveringen.

2.4 We bezorgen in de landen die op onze website staan vermeld.

2.5 Als je artikelen bestelt van de website voor levering naar een van de internationale bestemmingen (buiten Nederland), kan het zijn dat er eventuele importkosten en belasting in rekening worden gebracht wanneer het pakket op de bestemming aankomt. Houd er alsjeblieft rekening mee dat wij geen controle hebben over deze kosten en dat wij niet op de hoogte zijn van het exacte te betalen bedrag. Jij bent zelf verantwoordelijk voor zulke importkosten en belastingen. Neem voordat je een bestelling plaatst contact op met je lokale douanebeamte voor meer informatie.

2.6 We leveren alle producten van je bestelling in één keer. We leveren direct aan het afleveradres dat je bij het plaatsen van de bestelling hebt opgegeven. Zie de bezorginformatie voor details over waar we leveren en de beschikbare bezorgopties. We kunnen artikelen van één bestelling niet op verschillende adressen bezorgen. Bestellingen worden bij je aan de deur geleverd. We zijn niet verantwoordelijk voor extra transport of producten.

3. Prijsbeleid

3.1 De prijzen kunnen op elk moment worden gewijzigd, maar wijzigingen hebben geen invloed op bestellingen waarvoor je al een verzendbevestiging hebt ontvangen.

4. Betaalbeleid

4.1 Op Xlash.nl kun je betalen met je PayPal-account of met een credit-/debitcard (Visa, MasterCard, American Express, Maestro, en Visa Electron). Alle betalingen worden veilig verwerkt via PayPal of Stripe.

4.2 We accepteren betalingen in de volgende valuta; EUR, USD, AUD, GBP of SEK

4.3 We kunnen je bestelling niet afronden totdat je er volledig voor hebt betaald. Je kunt betalen met de meeste creditcards of betaalpassen door de relevante gegevens op de ‘bestellingsoverzicht’-pagina in te vullen.

4.4 Alle credit-/debitcardeigenaren kunnen worden onderworpen aan validatiecontroles en autorisatie door de uitgever van de kaart. Als de uitgever van je kaart weigert om de betaling te autoriseren, zullen we je bestelling niet accepteren en zijn we niet aansprakelijk voor enige vertraging of het uitblijven van levering, en zijn we niet verplicht om je op de hoogte te brengen van de reden van de weigering.

4.5 Xlash.nl bewaart geen credit-/debitcardgegevens.

5. Annuleringen, retouren en terugbetalingsbeleid

5.1 Als een bestelling eenmaal is verwerkt, kunnen we deze (of een deel ervan) niet meer annuleren. We kunnen een bestelling niet stoppen als je eenmaal hebt “uitgecheckt”.

5.2 Als je je bestelling wilt annuleren nadat we de producten hebben verstuurd, ben je verplicht om deze op eigen risico naar ons terug te sturen. Alle producten moeten dan binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Tot het moment waarop de producten worden teruggestuurd, dien je ze in je bezit te houden en er op redelijke wijze voor zorgen. Je dient de producten ongebruikt (behalve voor wat redelijkerwijs nodig is om ze te onderzoeken) en in dezelfde staat als waarin je ze hebt ontvangen aan ons te retourneren in hun oorspronkelijke productverpakkingen, zoals uiteengezet in ons retourbeleid.

5.4 Nadat je je bestelling hebt geannuleerd en de producten hebt teruggestuurd, zal het door ons afgeschreven bedrag volledig aan je worden terugbetaald. We brengen je hier binnen een redelijke termijn via e-mail van op de hoogte. We betalen meestal het bedrag terug via dezelfde manier die je gebruikte bij het betalen van je aankoop. Producten die als cadeau zijn gekocht kunnen alleen worden terugbetaald aan de persoon die de bestelling plaatste. We verwerken de terugbetaling zo snel mogelijk en in elk geval binnen 30 dagen nadat je de bestelling hebt geannuleerd.

5.5 Als een van de producten die je hebt gekocht op het moment van bezorging beschadigd, defect of onjuist is, bieden we je, in overeenstemming met je wettelijke rechten, een omruiling of terugbetaling aan. Als je denkt dat een product defect is, dien je het in overeenstemming met het retourbeleid aan ons te retourneren. Je moet binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons opnemen om ons hierover te informeren. Als je vragen hebt over retouren kun je contact met ons opnemen.

5.6 Ons annulerings-, retour- en terugbetalingsbeleid heeft geen invloed op je wettelijke rechten

6. Niet-goed-geld-teruggarantiebeleid

6.1 We hebben wekelijks duizenden klanten en ons doel is om ze allemaal tevreden te houden. Mocht je, tegen alle verwachtingen in, niet tevreden zijn met een van de producten die je op Xlash.nl hebt besteld, dan krijg je van ons je geld terug. We raden je echter aan om Xlash of Xbrow ten minste 3-5 weken te gebruiken om een goed resultaat te bereiken. Als je niet tevreden bent met een van onze producten, kun je een e-mail met daarin je bestelnummer sturen naar: [email protected]

Jouw winkelwagen (0)

Geen producten in je winkelmand.

spinner